HTML

Bödi keleten

Friss topikok

Kedves Olvasóim!

Megint régi adósságomat törlesztem. Igaziból csak magamnak ígértem meg eddig, de benneteket fosztottalak meg egy élménytől.

Még decemberben vásárolt három kollégám is, a címben szereplő kegytárgyból. Csak akkor megígértem Pista kollégának, hogy visszatartom az infót, mert ilyennel szerette volna meglepni/sokkolni a közös Uvás kollégákat.

Szóval akkor visszatartottam a sztorit. Azért lefotóztam, mert gondoltam nem fog visszatérni a három berendezésből egyik sem.

Szóval hogy is néz ki a kütyü?

Mint egy mecset. Kifényesített kupolával, úgy hogy még a fotós sem bújhat el.

PC1364671.JPG

PC1364661.JPG

Azt gondolom a külcsíny, és a becsbecs szerves egészet alkot. Persze ez a fényképek alapján azért nem dönthető el. Merthogy a belbecs a megszólalás pillanatáig titokban marad.

De szerencsére korunk technikája már megengedi, hogy ezt is bemutassam. A filmet direkt sötétben készítettem, hogy bele tudja magát érezni a kedves olvasó milyen lehet egy ilyen csodás ébresztésre kezdeni mondjuk egy hétfő (itt vasárnap) reggelt. Ez a művisszhang...

Gyanúm szerint azért egy ilyen ébresztést követően inkább az ablakon való gyors kihajítás mellett dönt az ember. Kivéve ha hithű muzulmán. Akkor persze nagy kedvvel tud ilyen hangra kipattanni az ágyikóból.

Sajnos nincs pontos információm, hogy mi lett a tavaly vásárolt három darab készüléknek.

Minden esetre sokat elmond az egyik kollégánk valamelyik délutáni kifakadása, mely szerint azt nem gondolta, hogy a harangozás ennyire hiányozni fog neki valaha.

Folyt. köv...

 

Címkék: óra mecset

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boedi-keleten.blog.hu/api/trackback/id/tr545837596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása