HTML

Bödi keleten

Friss topikok

Kedves Olvasóim!

Mikor eldőlt, hogy fél évre ide szerződök, gyorsan végig gondoltam miből is maradok ki. Sok mindent nagyon sajnáltam, dehát valamit, valamiért.

Egy valamit azonban nem sajnáltam. Mégpedig azt, hogy kimaradok a 2014-es kampányból.

Persze ezt csak gondoltam, mert áprilisban Irakban is parlamenti választások lesznek. No azért ez jóval kevésbé zavar, mint otthon zavarna az otthoni őrület.

De azt azért álmomban sem gondoltam, hogy a magyar politika ide is elér.

Mégpedig nem is akármelyik szegmense. Egy valaha hatalmas, sőt kormányzó, aztán egyre összemenő mára nagyon kicsire összezsugorodott, esetleg a süllyesztőben eltűnt párt nyomára találtam itt Szulejmániában.

P3038849_cr.jpg

Igen kérem ez a párt pedig nem más, mint az MDF. Tévedés ne essék, itt a logója mégy egyszer, másik szögből:

P3038848_cr.jpg

P3038849_cr1.jpg

Itt a pártiroda telefonszáma, a könnyebbség kedvéért leírom az általunk arabnak nevezett számokkal:

0770-3503556

Mondjuk gyanítom komoly nyelvi akadályok lesznek, hacsak nem tud a hívó fél kurd nyelven, esetleg arabul.

Na itt abba is hagyhatnám a bejegyzést, és feldobhatnám, a lehetőséget a rejtély megoldására.

De nem teszem, felfedem most, leginkább azért, mert nem tudok mit felajánlani a nyertesnek.

Akkor megmutatom a hirdetőtáblát teljes egészében:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P3038848_cr1.jpg

Ezzel le is rántottam a leplet a talányról. Kérem tisztelettel ez a hirdetés nem más, mint egy bútor gyártó cég plakátja az irodánál/műhelynél. A telefonszám is náluk csörög. Nem csak a felhívásuk lenne drága, de a méretfelvételre való Magyarországra utaztatásuk, és a kész bútor leszállítása is arany árához közelivé tenné a megrendelést. Szóval nem reklámozom őket.

Minden esetre azt elhiheti mindenki, hogy majd kiestem a taxiból, mikor ezt megláttam, majd napokig figyeltem, hogy jól láttam-e.

Nagyon valószínű, hogy drága jó webet végigtúró, drága jó kurd atyafiak bepötyögték valaha a gugliba, hogy MDF. És ezt a találatot is megkapták. Megtetszett nekik a logo, végül is piros-fehér-zöld azonosak a kurd nemzeti színekkel, és azon nyomban le is nyúlták (pestiesen - csúnyán fogalmazva).

Ha jól tudom a (valaha volt) MDF logóját Szörényi Levente álmodta meg. Kérem aki tudja juttassa el felé, hogy párt ide, párt oda, de a logo itt Kurdisztánban, Szulejmániában köszöni szépen jól elvan, és vélhetően komoly vásárló rétegeket vonz be az erre tévedő magyar turisták/munkavállalók személyében.

Erre hivatkozva lehetne kis jogdíjat is a szerzőnek igényelnie, ha megkeres, megadom a hely GPS koordinátját.

Bár erről az LGT (bocsánat, hogy nem Illés) egyik kései dala jut eszembe:

 

Nos kedveseim. Megér osztani!

Egyébként pedig.

Folyt. köv...

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boedi-keleten.blog.hu/api/trackback/id/tr615844817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milliliteratura · http://milliliteratura.blog.hu/ 2014.03.10. 16:52:42

a megoldás az, hogy az mdf egy nemzetközi betűszó, egyfajta bútorlap megjelölésére használják, elég logikus, hogy egy asztalosüzem ismeri a rövidítést. és valóban, ennek okán nyúlhatták le.
szép találat, gratulálok :)

ghater 2014.03.10. 16:58:06

Aki iszlamistákhoz megy gályázni, sikeres ember nem lehet.

Szúnyog 2014.03.10. 17:11:27

@ghater: Te viszont biztosan buta vagy.

J.László 2014.03.10. 17:48:14

@ghater:
Gyökér vagy barátom. Nem kicsit.

halaloszto 2014.03.10. 18:52:15

@J.László: te meg egy latnok, hogy egyetlen kijelentesbol be tudsz kategorizalni egy embert. Ugye hr-eskent dolgozol es hasznositod a kepessegedet?

Vajk

mrZ (törölt) 2014.03.10. 19:31:32

@ghater:
Nem iszlamista hanem muszlim/muzulmán. Aki a kettő közötti különbséget nem tudja, sikeres ember nem lehet.
Muzulmán országban dolgozó csak sikeres ember lehet, kis munkával nagy pénz, és a közösség általi feltétlen megbecsülés is kijár.

Bödecs Zoltán 2014.03.10. 19:39:54

Kedves Kommentelők.
Sajnálkozva olvasom ahogy egymást ekézitek itt ezen az élménybeszámoló blogon.
Kedves Gather!
Lehet, hogy nem vagyok sikeres, lehet, hogy gályázok, de egy biztos, a világ egy olyan szegletét ismerem meg, és fogadom magamba, és talán egy kicsit ez is magába fogad, amit te sose fogsz megismerni. Még a tv-n keresztül sem. De gondolatom szerint ettől én nem leszek kevesebb.
Egyébként egy érdekes kérdést akkor feltennék. Mi a siker mérőeszköze nálad?

Ismeretlen védelmezőimnek köszönöm a hozzászólást, de tényleg ne bántsuk egy megjegyzés alapján a Másikat.
Szívem szerint az utolsó négy hozzászólást kimoderálnám, de egyenlőre hagyom. Ha elharapódzik ez a hozzáállás, akkor sajnos mindent ki fogok moderálni.
Köszönöm, hogy erre jártatok, és elolvastátok az élménybeszámolóimat.
Remélem épülésetekre vált.
Üdvözlettel
Bödecs Zoltán

Bödecs Zoltán 2014.03.10. 19:45:20

@milliliteratura: Kedves olvasóm!
Ezzel magam is tisztában voltam, nem is a betűszóra kaptam fel a fejem, hanem a logóra.
Szerintem vicces volt, de ezek szerint nem mindent sikerült úgy leírnom, ahogy szerettem volna.
Köszönöm a hozzászólást.
Üdvözlettel
Bödecs Zoltán

Anomalocaris (törölt) 2014.03.10. 19:50:11

@Bödecs Zoltán: Index címlapra került a blog. Annak sosincs jó vége.

Balt 2014.03.10. 20:55:45

@Bödecs Zoltán: 70-es szolgáltató van Kurdisztánban, vagy ez a jó öreg "magyar" Vodafone?

"Egy valamit azonban nem sajnáltam. Mégpedig azt, hogy kimaradok a 2014-es kampányból."

No, ne túlozzunk: önként belehemperegtél. :)
Jah! Üdvözlöm Erdoğan beyt. :))

telkoe 2014.03.10. 20:57:12

@milliliteratura: MDF = medium density fibre board. Konyhabutorban tartosabb mint a politikaban.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.10. 22:09:20

@ghater:

"nyugatra szolganak, keletre urnak!"

dolgoztam mindket helyen, keleten tisztelnek es megfizetnek, nyugaton csak megfizetnek de mondjuk azt nagyon.

Az iszlamot koveto emberek szerintem a legbekesebbek, legvendegszeretobb emberek, mondom, ezt tapasztalatbol mondom.

hanabi97 2014.04.02. 00:21:28

@ghater: Egyáltalán nem iszlamisták. A kormány egyébként.

hanabi97 2014.04.02. 00:22:43

@hanabi97: *egyébként szekuláris.
süti beállítások módosítása