HTML

Bödi keleten

Friss topikok

Kedves Olvasóim!
Lassan már két napja, hogy szerencsésen hazaértem, de első körben az itthoniak apa/férj hiányát gondoltam enyhíteni, valamint az utazási fáradalmakat kialvását kényszerítette ki a testem. Szóval az élménybeszámoló szerintem januárban folytatódik. Tervek szerint 5-én utazunk vissza kollégáimmal.

Persze amennyiben engedi időm, az elmaradt beszámoló az adventi miséről és a céges vacsoráról majd felkerül ide, de legfeljebb a két ünnep között...

Addig is Boldog Karácsonyt, és jó kis szilveszteri bulit, mindenkinek!

Folyt. köv...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boedi-keleten.blog.hu/api/trackback/id/tr795703008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hanabi97 2013.12.28. 21:21:14

Kedves Zoltán!

A Karácsony már elmúlt, de szeretnék boldog új évet kívánni így ismeretlenül is. Nagyon várom már az írását a templomról meg a céges vacsoráról. Kérem ki ne hagyja!
süti beállítások módosítása