HTML

Bödi keleten

Friss topikok

Sziasztok!

Elérkezett az első itteni hétvégi pihenőnap. Már biztos írtam, a itt a péntek-szombat munkaszüneti nap. Szóval ma nem kell bemenni a munkahelyre. Majd meglátjuk hogy lehet itt eltölteni a munkamentes időszakot. Ebben a decemberi időszakban még nincs nagy gond, mert csak két ilyen hétvége van, és még minden újdonság.

Tegnap egész nap esett az eső, és ki sem tudtam mozdulni az irodából, mert csak a vastag télikabátom a vízálló, azt meg még a lakásan hagytam.

Szóval azon kívül, hogy egész nap az irodában ültem és dolgoztam, valamint a többiekkel beszélgettem, sok érdekesség nem történt velem.

Kajálni is csak a minisztériumi kantinba mentem, egy levesre és egy szendvicsre. És mivel a szendvics finom volt, kértem még egyet.

De van még a talonban egy köteg fotó, amit még nem töltöttem fel.

Az első legyen a városháza. Nagyon szépen kivitelezett nagy épület, kicsit fura a tömegelrendezése, mert alul kisebb, mint felül, de lehet, hogy ennek árnyékolástechnikai okai vannak.

 majd még ha járok arra, akkor fotózom, mert szerintem tényleg tetszik.

hotel.jpgHíres szállodalánc helyi épülete.

mecset.jpgegy mecset

kerítés.jpgEgy porta szépen sikerült kerítése két telek között, de be lehetett menni lefotózni.

 Ezt a bazárban fényképeztem, valami kurd hősök emlékműve, az egyik képen a háttérben egy mecset tornya.

régi étterem.jpgÁllítólag valami régi, híres étterem. Ezt csak az út túloldaláról fényképeztem le.

ismerős ugye....jpgEz a messze lévő épület nagyon hajaz egy dubai- másikra, állítólag ugyan az az építész tervezte. Még csak ilyen messziről láttam, mert az irodánkból, konkrétan az asztalomtól (most) lehet látni.

mecset bejárat.jpgújabb mecset, vagyis annak a bejáratata

plaza.jpgegy plaza szerű épület, ebben még nem voltam, szeritnem nem is leszek

Ennyi kép van mostanra.

Az eső még mindig szemerkél, egész éjszaka esett.

Talán egy kicsit tisztulni kezdett az ég, lehet, hogy 10 körül el lehet indulni a bazárba.

Folyt köv...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boedi-keleten.blog.hu/api/trackback/id/tr635678093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LacKov 2013.12.07. 12:53:05

tök jók.

és hogyan bírod a munkát?

Milyen a mentalitás a munka frontján az itthonihoz képest?

hanabi97 2013.12.27. 21:51:56

Most akadtam erre a blogra, sok sikert kívánok Önnek Kurdisztánban.
süti beállítások módosítása