HTML

Bödi keleten

Friss topikok

No nem azért írom így mert túl veszélyesnek éreztem volna a repülőutat.

Szépen jött a gép, mindkettő, mert ugye Isztambulban vagy Konstantinápolyban vagy Bizáncban (kinek hogy tetszik...) át kellett szállni.

A kettő között volt egy órányi időnk, Gyula kolléga, akivel együtt utaztam, kissé parázott, hogy jajj ha lekéssük, akkor egy nap múlva megy csak a következő gép arrafelé.

És nem is az átszállás volt macerás, hanem újra le kellett játszani a minden féle átvilágításosdi dolgot, és nagy volt a sor. De szerencsére sikeresen átestünk ezen, újra nem találtak semmiféle veszélyes dolgot nálam. Sőt Gyula kolléga még egy szál békecigit is el tudott pöfékelni a teraszon.

Szóval átszálltunk, és percre pontosan elindultunk további célunk felé.

Van ennek az átszállásos repülésnek előnye.

Kétszer kap az ember enni.

Csak valaki segítsen megérteni, hogy egy éjjel negyed egykor, a keleti irányba tartó repülőgépre miért a reggeli ételeket adják ki? Merthogy a rántotta, és a pulykasonkás-sajtos pirítós gondolatom szerint reggeli kaja. Na de éjjel?

Mindegy azért megettem.

A végén még kaptam egy lóerős teát, szóval jó sokáig nem aludtam, mikor megérkeztem.

Szóval megérkeztünk Szulejmániába.

Hát ez ugyan nemzetközi reptér de kb olyan a mi LisztFerihegyünkhöz képest, mint a népligeti buszpályaudvarhoz képest a várpalotai. (remélem jól írtam a relációt)

Ebbe ne érezzetek semmilyen leszólást, inkább olyan emberközeli az egész.

A beengedő ember nézte jó sokáig az útlevelem, próbálta nagy bambán egy listával összevetni, de hát eléggé embertelen idő volt ez a helyifél három...

Végülis beengedett, csak lefotózott egy logitech webkamerával, és beolvasta az öt ujjam ujjlenyomatát.

Ja és megkaptam a plecsnit az útlevelembe.

pecset.jpg

Kijött a megízónk valamelyik unokatestvére elénk kocsival, és elhozott a szállodába. Aztán itt aludtam egy nagyot.

Vagyis kicsit. Vagyis nem tudom, mert gőzöm sincs, hogy a telefonom melyik időzóna szerinti időt mutatta.

Végülis aludtam valamennyit kényelmes ágyban. Ez a lényeg.

A szálloda, ahol vagyok, ASSOS HOTEL. Nem jellemző az utcanév meg házszám a környéken, szálloda címe:

Sulaymaniy - Salim Street - Opposite AsiaCall

Angolul nem értők kedvéért:

Szulejmánia - Saslim utca - Szemben az 'AsiaCall'-lal (megjegyzés, az itt egy mobilszolgáltató)

A repülés legszebb pillanata az isztambuli indulás után pár perccel  a kivilágított Boszporusz híd. Próbáltam a telefonnal lefényképezni, de nem sikerült.

Egyenlőre ennyi...

Címkék: repülés megérkezés

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boedi-keleten.blog.hu/api/trackback/id/tr55668271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azra 2013.11.30. 17:01:23

szurkolok, olvaslak:)) - maradjon közöttünk, de a népligeti buszmegálló nem egy vaszisztdasz...:) mse

Bödecs Zoltán 2013.11.30. 17:29:32

Szia MSE!
A népligeti buszpunem nagy, de viszonyításhoz jobban ismerheti az olvasó, mint bármi mást...
köszi, hogy olvasol

Malomsokiné Kincs Zsuzsanna 2013.11.30. 20:57:25

Helló Bödi!
Azért képeket tegyél fel!
Ki az a Gyula kolléga? (Tőlünk?)
Legyél ügyi! :D

MickeyCutter 2013.11.30. 23:25:58

Szia Bödi, hála a jó égnek, hogy épségben és teli hassal megérkeztél, vigyázz magadra! :)

LacKov 2013.11.30. 23:37:31

Szia Bödi!

Üdv az új világban.

pallasA 2013.12.01. 04:00:05

Képeket és a további beszámolókat szívesen veszem. :-) Nyíri A.

Szilágyi Márta 2013.12.01. 08:34:36

Szia Bödi!
Sokat gondolunk Rád, jó olvasni a beszámolódat!
Vigyázz magadra!
ölellek, Márti

Bödecs Zoltán 2013.12.02. 12:31:46

@pallasA:
Szevusz Andras!
Megy a tobbi is, a kepekre meg lehet varni kell...

pallasA 2013.12.06. 10:48:39

@Bödecs Zoltán: Közben megérkeztek. És tetszenek. De nagyon. Máshol kérdeztem, de itt is. Ha valamelyik megtetszik, elvihetem? :-)
süti beállítások módosítása