HTML

Bödi keleten

Friss topikok

Hát kedves Barátaim!

Nagyon érdekes dolgoknak nézek elébe.

Kezdjem az elejéről?

Szóval igen.

Még november elején keresett meg volt kollégám, hogy keresnek hídhoz értő mérnököt Irakba. Gondoltam megpróbálom, nem akartam a dologba túlontúl nagy energiát beleadni, de azért gondoltam megpróbálom.

Előkaptam az aktuális CV-t, frissítettem, fordíttattam, diploma másolatot is, kiküldtem.

Bő egy hét múlva szóltak vissza, hogy elfogadták a személyemet. Mondanom sem kell, eléggé hosszú hét volt...

Első körben már november 15-én kellett volna kiutaznom, de a döntés elhúzódása miatt egy héttel haladékot kértem.

Aztán még ment egy kinti szervezkedős dolog, ez egy további héttel tolta a kiutazásomat.

Hogy hová is megyek erre a fél évre?

Mint már írtam, Irakba, annak is a Kurdisztáni részére, pontosan Szulejmánia városába.

Erről a vidékről, erről a fél évről fog szólni ez a blog, olvassátok, kérdezzetek, okuljatok.

A szakmai kérdéseket lehet, hogy nem itt fogom megtárgyalni, van valamilyen titoktartási klauzula a még alá sem írt munkaszerződésemben.

Egy biztos, tegnap megkaptam a repülőjegyemet, és pénteken este a nyolc órás repülővel elszállok Irakba.

folyt. köv...

Címkék: kezdet

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boedi-keleten.blog.hu/api/trackback/id/tr915657151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

natje 2013.11.27. 23:39:45

Nahát, ilyen hamar????
Hát mit lehet ilyenkor mondani:
KALANDRA FEL!!!
:)
Majd tartjuk itthon a frontot...:)
Nati
ui: aztán tessék gyakran írni!!!
süti beállítások módosítása